lunes, 15 de febrero de 2016

DESCRIPCIÓ D'UNA DISFRESSA

PATATES FREGIDES per Cristina.

Vaig a descriure la disfressa de la Laia. La Laia es va disfressar de "patates fregides", era una capsa pintada de color vermell, amb unes lletres verdes que crec que posava La Ginesta, les lletres estaven fetes de "goma Eva"; a dalt de la capsa hi havia enganxades el que representaven les patates, estaven fetes d'escuma pintada d'un esprai de color groc, quan estavem al col·le de vegades es despegaven, però va portar el pegament. He escollit descriure aquesta disfressa perquè vaig veure com estava a mitges, quan estava la caixa pintada però les patates no estaven enganxades encara, em va agradar molt com va quedar, Laia estava al meu grup, erem cinc nenes, tres anaven de "frankfurt", dues eren el pa i una era la salsitxa, jo anava de llauna de Coca-cola; vem guanyar un premi.



MARINER per Raul.

MarineroJo vaig anar de "mariner" al carnaval del poble, anava en una carrossa que anava des del camp del Vista Alegre fins a la plaça de l'Església.
Surto amb amics i amb la padrina del meu germà. Anavem amb una gorra de mariner, amb unes ulleres de sol, una armilla, uns pantalons blancs que semblaven uns calçotets i amb unes botes negres. Jo surto des de fa tres anys, aquest any he sortit de mariner, l'any passat vaig anar d'indi i fa dos anys de Beethoven.





KYLO REN per Diego.

Aquest carnaval m'he disfressat de "Kylo Ren" que és el dolent de la nova pel·lícula de Star Wars. Jo anava vestit amb: una capa negra, una màscara, una espasa vermella, una térmica de l'esquí, un pantaló i els descansos.
Jo anava amb el Víctor. El Víctor anava de Obi-Wan que és un jedi.
El Víctor es va disfressar amb: una capa marró, una espasa blava, uns pantalons i unes bambes. Vam perdre el concurs, però a mi m'ha agradat molt la meva disfressa.

JEDI per Víctor.

Vaig anar disfressat de Jedi, al cap no duia res, però em podia ficar una gorra que hi havia a la túnica, la túnica era marró, a la part de dalt duia un enganxament que feia un efecte molt xulo, les mànigues de la túnica eren molt grans. La túnica arribava pels meus peus, la samarreta era molt simple, les mànigues eren més petites que les de la túnica; després hi havia com dues ratlles de tela que anaven en diagonal, per a que quedés millor, duia un cinturó de tela damunt de les altres ratlles, damunt un cinturó normal, el pantaló era de xandall de color torrat i les sabates eren botes.
Aquest any he fet jo la disfressa amb molta ajuda de la meva mare. Anava amb el Diego que era el dolent de Star Wars.




MUNTANYA RUSSA per Mariona.

Aquest any hem fet una disfressa molt xula, per això us l'aniré a descriure:
Anava amb l'Eva, la Nerea, la Belsué, el Joan, el Jordi i jo, anàvem de "muntanya russa", però li vem ficar el nom Ginestaventura, de Port Aventura, ara os parlaré sobre com la vem fer. El primer dia van
anar al taller del pare de l'Eva, jo no vaig poder perquè tenia partit de Hoquei, el següent dia ho vem fer a casa meva, i vam acabar de fer els complements: les cames, com un cinturó per quan tu et moguis, es mogui també el vestit, i gràcies a aquesta disfressa vem guanyar el concurs del col·legi.




MARIO KART per Eloy.

Mario BrosJo he escollit la disfressa de la Blanca, la Júlia, l'Iu i la Paula que anaven disfressats de "Mario Kart". La disfressa estava feta de: cartró, paper, un paper especial i enganxines. A l'escenari van fer una representació d'una carrera que anava guanyant l'Iu i finalment va guanyar. M'ha agradat aquesta disfressa perquè m'ha semblat molt original, així com la representació.




GOOGLE MAPS per Marc P.

Vaig anar amb l'Enric, la samarreta era de coll alt i de color gris, tenia cintes grogues que simulen els carrers i a sobre els noms, els meus eren: c. Quixot, c. del Khumbu, c. Marric (de Marc i Enric), Miss
Coté street i c. Dr. Fleming. Els carrers de l'Enric eren: c. Sancho, Av. 301, c. Passet (de Pascual i Serret), c. La Ginesta i c. Mestre Sanz. Per a assenyalar el carrer he retallat amb els meus pares una cartolina vermella i ho calcàrem a una altra cartolina i en un cartró, lo difícil era fer la forma del cap. Després vas fent una vora amb el llapis i deprés ho pintes amb un retolador de color vermell.





No hay comentarios:

Publicar un comentario