martes, 2 de febrero de 2016

SETMANA BLANCA

COLONIES A ANDORRA per Maria.

AutobusUns quants nens vam anar, el diumenge 24 de gener, amb autocar i amb 1er i 2on d'ESO cap a Encamp, on allà era el nostre hotel, es deia "La Mola", tenia dues estrelles i estava especialitzat sobretot en escoles.

A l'hotel pel matí i a la nit anàvem al menjador, on hi havia un buffet lliure molt petit. Ens aixecàvem a les 7.00h o 7.30h, per baixar a les 8.00h a esmorzar, després ens anàvem a les pistes on les classes amb els monitors començaven a les 10.00h i acabaven a les 12.00h; després teniem 40 minuts lliures i a les 12.45h dinàvem a les pistes.

El dilluns vem anar per la tarda a Caldea, el dimarts vam jugar al parc, el dimecres al super-mercat i el dijous a Andorra-2000 i a L'Illa Carlemany que són dos centres comercials, per a comprar regalets als nostres familiars. Aquest any vaig estar malalta des del dilluns fins el dimecres amb mal de panxa, però després m'ho vaig passar molt bé.

LO QUE HICE CADA DIA EN LA NIEVE por Raquel.

El primer día llegamos al hotel, entonces nos instalamos allí, yo fui con Daniela i Anouk. Después fuimos a las pistas para alquilar los esquís.

El lunes por la mañana me desperté a las 7.00h, entonces me puse la ropa de esquiar, cogí el casco y me fui a desayunar con todos. Por la tarde fuimos a Caldea, fue chulísimo y me lo pasé genial.

El martes por la mañana era igual, pero por la tarde fuimos a jugar a un parque que había al lado y después de cenar volvimos a jugar, nos acompañó el Carles.

El miércoles hicimos lo mismo. El jueves por la mañana lo mismo, pero por la tarde con algunos hicimos el iglú, pero también podíamos elegir entre hacer esquí o iglú.

El viernes por la mañana hicimos lo mismo, pero después de comer dejamos los esquís y las botas y luego fuimos al autobús, a mitad del viaje paramos en un bar, yo me compré una palomitas, luego llegamos a Castelldefels y ya fuimos a casa.

L'ESQUIADA per Jordi.

El diumenge de la setmana passada vam anar a esquiar, a les 11.00h vam venir al col·le i a les 11.30h vam montar en un autobús i ens vam anar. Van ser quatre hores de viatge d'aquí a l'hotel, quan ja vam arribar ens vam instal·lar a les habitacions. A nosaltres ens va tocar de cinc, vam dormir: l'Enric, el Marc P, el Marc S, el Joan i jo.

Després vam tornar a agafar l'autobús i ens vam a anar a llogar el material.
Esqui
Al dia següent vam anar a esquiar a les 9.00; vam començar amb un monitor que es deia Manu i era argentí. De la classe anàvem: la Belsué, la Mariona, la Nerea i jo, i d'altres de 1er i 2on d'ESO.

En acabar les classes vam anar a esquiar sols amb : l'Enric, el Joan, la Belsué, la Mariona, el Marc P i jo, bé i un dia en Marc S; així els tres primers dies, però el dijous vam tenir que anar amb professors perquè els altres dies tres nens s'havien trencat alguna cosa.

El divendres vam deixar el material i ens vam anar ja cap a Castelldefels.

LA SEMANA DE ESQUÍ por Eva.
El domingo por la mañana me fui a Andorra con el cole. Fuimos 6º de primaria, 1º y 2º de ESO, fuimos en autocar y yo me sentaba al lado de Nerea, al otro lado tenía a Mariona y a Belsué, delante a Pablo y Marc V, detrás a Marc S y Guillem, y por allí cerca: Enric, Marc P, Joan y Jordi. En el autocar oíamos música que poníamos nosotros y más atrás la que ponía 2º de ESO.

Cuando llegamos al hotel tuvimos suerte y habían habitaciones de 4, así que Belsué, Mariona, Nere y yo, conseguimos la habitación. La comida no me gustaba nada.

El lunes por la mañana fuimos a esquiar, los monitores hicieron grupos, yo iba en el medio de los medios, en mi grupo estaba Cristina, Anouk, Guillem, Olga, Inés, Dani, Laia, Allison, Robin, Daniela García y Marc Rodríguez. Nuestra profesora se llamaba Maite.

Todos los días esquiamos por la mañana, el lunes por la tarde fuimos a Caldea; el martes a jugar a un parque; el miércoles hicimos iglús y fuimos a un supermercado y el jueves fuimos a Andorra-2000 y a L'illa Carlemany.

El jueves, Belsué, Mariona y yo, le hicimos una fiesta de cumpleaños sorpresa a Nerea; nos ayudó Laia y Cristina, le regalamos dos entradas del Barça de balonmano y un libro, también vinieron a la fiesta algunos niños. Después de la fiesta fuimos a jugar al UNO y al mentiroso con Inma.

LA SEMANA EN ANDORRA por Laia.

Este año ha sido el primero que hemos ido a esquiar con el colegio, del 24 al 29 de enero; fuimos 6º de primaria, 1º y 2º de ESO.

EsquiadoraEl hotel estaba en Encamp, se llamaba Hotel La Mola. El primer día fuimos a alquilar los esquís y los palos. El lunes por la mañana esquiamos y por la tarde fuimos a Caldea. El martes también esquiamos pero por la tarde fuimos a un supermercado; todos los días por la mañana esquiamos. El miércoles por la tarde jugamos en un parque con los de la ESO y el jueves, fuimos a un centro comercial, a comprar y el viernes, esquiamos por la mañana y después nos fuimos al colegio.

SETMANA D'ESQUÍ per Pablo.

La setmana passada vam anar a esquiar. El diumenge vam sortir amb l'autocar cap a Andorra, quan vam arribar vam deixar les coses i ens vam anar a llogar els esquís; quan ens van donar els esquís i els vaig guardar, vaig fer una batalla de boles de neu amb alguns de la classe. Vam tornar cap a l'hotel, vam sopar i ens vam anar a dormir.

Al dia següent a les 6.30h estàvem aixecats, em vaig preparar i vam anar a esmorzar, després ens vam anara a esquiar. Jo estava en el grup dels que no sabien res. El primer dia va ser un rotllo, perquè ens van ensenyar a posar-nos els esquís, per la tarda ens vam tirar per verdes. Quan vam acabar vam anar a Caldea, era gegant i hi havia aigua per tots els llocs, vam sortir, vam sopar i va vindre el Marc S, l'Enric, el Jordi, la Laia, l'Eva, la Nerea, el Joan, la Belsué i la Mariona a jugar una estona i ens vam anar a dormir.

El dia següent ens vam tirar per verdes, vam menjar, ens vam tirar altre cop per verdes, ens vam anar a l'hotel i després vam anar a comprar i a jugar a un parc, quan vam acabar vam anar a sopar i després a dormir.

Al dia següent, vam esmorzar, vam anar a esquiar, vam menjar i ens vam tirar per blaves; ens vam anar a l'hotel, després al parc a jugar una estona i a dormir. Al dia següent ens van pujar en grup i ens vam tirar per blaves quasi vermelles, vam menjar i ens vam tirar per les mateixes, ens vam anar a l'hotel, vam sopar, vam anar a una habitació una estona, vam tornar a la nostra; quan ens anàvem a dormir va venir l'IMMa i ens va dir de jugar a l'UNO, vam jugar amb ella i ens va explicar que l'accident més greu de l'escola, va ser un nen que es llançava per verdes i es va llançar per una negra i es va clavar una cosa a la panxa, ens vam anar a dormir.

Al dia següent vam preparar les maletes, les vam guardar a l'autobús i vam anar a esquiar, ens vam tirar per blaves, vam menjar i sense passar per l'hotel vam tornar a Castelldefels.